Udveksling af varer, klager

Det meste af vores udvalg af T-shirts, sweatshirts, sko eller bukser er europaiske i storrelsen, og du vil normalt finde de omtrentlige mal for nogle storrelser. Ikke desto mindre kan det ved valg ske, at de bestilte varer ikke passer eller pa anden made passer. Nedenfor finder du vejledning til, hvordan du gar videre, hvis storrelsen pa de bestilte varer ikke passer dig.

HVILKE MULIGHEDER HAR JEG?

  1. Vi bytter varerne til en anden storrelse / storre eller mindre / alt efter dine krav
  2. Du returnerer varerne til os og far pengene tilbage. For mere information, se returpolitiksiden

HVORDAN GOR MAN DET?

Det eneste du skal gore er at udfylde den returformular, der er sendt til dig sammen med varerne og fakturaen i pakken. Hvis returformularen ikke var vedhaftet, kan du downloade den her i PDF- eller WORD -format .

Udskriv denne formular og udfyld dine oplysninger. Angiv, om du onsker ombytning, returnering af varer eller reklamation.

a) Hvis du anmoder om ombytning af varer til en anden storrelse, tilfojer du den nodvendige storrelse af varer til formularen.

b) Hvis du kun onsker at returnere varerne (uden ombytning), sa indtast nummeret pa din bankkonto, som vi skal sende pengene i. Hvis betalingen for varerne er foretaget fra en PayPal-konto, vil pengene blive sendt tilbage til din PayPal-konto. Hvis du ikke har en bankkonto, tjekker du muligheden for refusion via postordre i formularen (denne mulighed galder kun for Tjekkiet).

c) Ved reklamation af varer, beskriv med ord manglen, manglens sted og hvordan manglen er opstaet.

Hvis det er muligt, pakker du ogsa varerne med den originale emballage og den vedlagte udfyldte protokol og sender forsendelsen anbefalet til den adresse, der er angivet nederst i protokollen .

HVAD SKAL JEG FORVENTE NASTE GANG?

Det kan tage flere dage, for din forsendelse er leveret til os. Men sa snart dine varer nar os, vil vi behandle din anmodning med det samme.

Hvis vi har de varer, som du onsker at bytte returvaren til, pa lager, sender vi dig en ny pakke normalt inden for en uge, normalt dagen efter.

Hvis de varer, du har brug for til ombytning, ikke er pa lager hos os eller i en partnerfilial, sa bestiller vi varerne til dig (hvis dette stadig kan leveres af leverandorerne). Varerne opbevares normalt inden for maksimalt 2 til 4 uger. Hvis forsendelsen med de ombyttede varer ikke ankommer inden for 14 hverdage, og du ikke onsker at vente langere pa, at varerne skal opbevares, bedes du kontakte vores kundelinje eller pa e-mail pa info@msbox.cz , sa aftaler vi pr . en eventuel videre procedure.

ER DER ET RETUR- ELLER BYTTEGEBYR?

Nej, der opkraves ingen gebyrer.

1. Ved ombytning af varer - send de varer du onsker at bytte med en protokol til os, sa sender vi dig de nyudvalgte varer gratis for vores regning.

2. Hvis du returnerer varer, der ikke er i overensstemmelse med kravene , vil vi inden for ti dage efter leveringen af ​​din forsendelse sende pengene tilbage til din konto eller Tjekkisk postseddel efter eget valg i protokollen.